Pagina's

vrijdag 3 december 2010

BaZtille Ateliers TIEN JAAR

Het is nu een maand geleden, dat ik op het weblog was, en precies 10 tien jaar geleden dat BaZtille Ateliers werd geboren. De sleutel werd op 2/12/2000 in ontvangst genomen. Toen was er geloof ik sneeuw en ja vandaag weer.



De afgelopen weken waren druk, zie www.thrillerfestivalzoetermeer.nl met een aantal foto’s. En voorbereidingen treffen om te gaan schilderen. Tweedimensionaal werk ( tenminste de tempera ) ruikt ook altijd wel erg prettig, is toch iets anders dan film/videobeelden. Klinkt nostalgisch, maar het heeft ook iets.

De deelname aan de wedstrijd “ Een tweede Leven “, BNA Rijnmond heeft ons ( Sinta, Anton en Zazou) geen prijs opgeleverd dus geen Pitch op 10/12.

Wel ga ik volgende week de foto’s bespreken van de leden fotogroep Zoetermeer. Onderwerp dat centraal staat is Monumentaal. De voorselectie geeft mij heel veel stof zodat ik er over kan praten en er over van gedachten ga wisselen op 9/12 a.s.

En zeer binnenkort gaat er een nieuwe weblog van start, haagse kwesties, haagse kunstkwesties, er is nog geen naam voort het weblog,

Volgende week eerst de opening van Jonge God, Perry SPOOOOORT, ( niet ) op zondagmiddag 12 december 2010 om 16.00uur; kom ff kijken Rokkeveenseweg 46c, naast de gevangenis en tegenover het kantoor van Worrel & Jetten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten